sobota, 12 grudnia 2015

Na imię mi Ewa

Założyłam tego bloga z powodu nudów. Wstyd się przyznać- ale tak. Hm. Wypada się przedstawić. A więc mam na imię Ewa, mam 14 lat i pochodzę z Polski. Moim marzeniem jest odwiedzić USA stan Pensylwania miasto Rosewood (: Fani książki Pretty Little Liars wiedzą o co chodzi, haha. A więc jak już się domyślacie-kocham czytać ksiązki. Nie zdziwię Was, kiedy dodam, że nienawidzę jedynie lektur. Wszystkie są tak nudne i bezsensowne-przepraszam fanów.  A więc posty będą pojawiały się co jakiś krótszy, za to nieokreślony czas. Będę pisała o mnie, o modzie i wiecie - typowe sprawy haha. Oby nie było tak jak zawsze- założe bloga, 2 posty i nara. Trzymajcie za mnie kciuki, czytelnicy , których jeszcze nie posiadam!


Btw. zdjęcia publikowane na tym blogu są mojego autorstwa xx

                                                                                                                                                    Ewa xx


                                                                  
                                                                                                                                                    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz